حبه كوره

بسم الله الرحمن الرحيم


انا النهاردة هتلكم عن الكورة وخصوصا النادى الاهلى اللى مستواه الايام دى مش عجبنى مع انى اهلاويه جداجداجدا بس حاسة ان النادى الاهلى اتغر بالبطولات بتاعته ووثق فى نفسه اكتر من الازم اللعيبه بقت مغرورة مبقتش حاسة بالمسئوليه زى ايام اليابان مش عارفة ايه اللى جرالهم ومانويل جوزيه ايه اللى جراله مش عارفة ومتعب اللى بقالة كتير قوى مش بيجيب اجوان فكرنى بفلافيو زمان ايام ماكان نحس كورة هدخل جون بس للاسف متدخلش انا بقول لمتعب سيبك من الاحتراف وركز فى اللى انت فيه خليك فى الكأس وبطولة افريقيا والبطولات اللى لازم انكم تكسبوا فيها حتى ابو تريكة مبقاش زى الاول ايه اللى جرا للنادى الاهلى انا احساسى بيقولى ان الكاس السنة دى مش للاهلى ممكن يكون الزمالك او الاسماعيلى انا بتمنى انى اكون غلط والاهلى ياخد الكاس بتمنى والله ربنا يوفقهم ويرجعوا زى الاول واكتر ويستاهل لقب (الاهلى فوق الجميع) او(عفوا هذا زمن الاهلى)اتمنى ذلك
كتبت لكم / باربى
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "حبه كوره"

  1. غير معرف Says:
    ٢‏/٧‏/٢٠٠٧، ٩:٢٤ ص

    انا مع الكلام ده بس انا شايف ان احسن واحد فيهم هو مانويل جوزيه هو اللة شايل الفريق من اكتر من 6 سنين