اعتذار يجب ان يقدم

--------------------------
شبـــ اون لاين ــــاب
---------------------------
لقد عادت الافكار اليها بعد انقطاع لظروف خارجه عن ارادتنا


و حتى يعود النور الى عقولنا و الهواء الى رئتنا




نحن لانرى ولا نسمع ولا نتكلم

حتى يتم الاعداد الى رجوعنا مره اخرى

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "اعتذار يجب ان يقدم"

  1. mamato2010 says:
    ٢٨‏/٧‏/٢٠٠٨، ٦:٢٤ ص

    يا جماعة بجد انتوا و حشتونى فينكم من زمان أنا محمد السروجى بتاع مدونة روح الفدا يا ريت تبقوا تكتبوا تانى و تمتعونا بكتابتكم.على العموم انا عملت مدونتى الجديدة يا ريت تشوفوها و تقولوا لى أيه رأيكم فيها و كمان أنا حضيفكم عندى يا ريت تبقوا تضيفونى

  2. mamato2010 says:
    ٣١‏/٧‏/٢٠٠٨، ٥:٥٥ م

    يا جماعة انا بصراحة أتخنقت منكم
    أنتم نسيتم ان فى ناس بتحب تقرا ليكم
    بصوا أنا حديكم مهلة أسبوع و بعد كده حتلاقونى نطيت عندكم فى اسكندرية
    و حمشيكم على عجين ما يلخبطوش
    يللا بقى أرجعوا للكتابةو التدوين
    والله احنا مفتقدينكم.تعالوا زورونا
    سلام

  3. ماء تشرين says:
    ٥‏/٨‏/٢٠٠٨، ١٢:٣١ م

    ايه ياشباب انتو فين بتختفوا كده ومحدش عارف عنكو حاجه
    يارب تكونو بخير

  4. moory-mero says:
    ١٩‏/٩‏/٢٠٠٨، ١:٤٨ ص

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    ويلكم باك ومتابعاكوا دايما ان شاء الله

    في رعاية الله