stop

بسم الله الذى نهتدى به



نقول ازيكم الاول : اما انا فالحمد لله بخير انا وباقى الشله نخش فى الموضوع بقى كنت قاعد كالعاده بفكر فى المستقبل وياترى ايه الى ربنا كتبهولنه ومره واحده ضربت فى دماغى فكره وعشت فيها احلام الياقظه

لو الواحد يصرخ باعلى صوت عنده يقول اقف تلاقى كله حاجه حوليك مش بتتحرك او ترجع بالزمن

لتصحيح شويت اخطاء او تحقق حلم صحيت منه او تلحق قطر فاتك

انا هكلم عن نفسى فى الوقت ده انا هصلح اخطاء انا عملتها بس مش هقدر اغير معرفتى ببعض الناس

علشان معرفتى بهم عطتنى خبره وخلتنى اعرف الكويس من الوحش

اما تغير الظروف الى انا حبيت فيها مش ندمان على الى شوفته وقتها بس الى فهمته

انى انا استحق احسن منهم اما عن تغير مسار الدراسه انا طبعا مش هغير فيه حاجه علشان انا اتعرفت على ناس بجد جدعان اوووووووووووى



ايه رايك تجرب الفكره دى ممكن تريحك من شويت اسئله محيراك وابقى قولى بقى شعورك بعدها عامل ازاى

stoooooop

..........joker
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "stop"

  1. dr.Roufy says:
    ٣٠‏/٩‏/٢٠٠٧، ١٠:٥٤ ص

    أحلى حاجة فعلا..انك تملك القدرة على التصالح مع نفسك..والنظر بشمولية أكتر لكل تجاربك الى فاتت
    شئ ايجابي فعلا..وبيساعدنا اننا نكون في المستقبل..أقوى..وانضج

    طريقة تفكيرك بجد ايجابية وعجبتني

    تحياتي يا شباب
    :)

  2. غير معرف Says:
    ١‏/١٠‏/٢٠٠٧، ٢:٤٨ م

    شكرا لتعليقق المشجع ده

    Roufy

  3. Ranoosh says:
    ٣‏/١٠‏/٢٠٠٧، ١٢:٢١ ص

    اولا مبروك اللوك المنعش الجديد
    ثانيا الفكرة دي جميلةزي نوع من محاسبة النفس والمراجعة المستمرة لحياتنا نضيف تجارب ونلغي مساوئ ونسير على ارض ثابتة والاجمل انك مش عايز تفرط في الاصحاب الجامدين مقابل اللي قابلتهم

  4. kafrawy says:
    ٧‏/١٠‏/٢٠٠٧، ٤:٥٤ ص

    مش عارف


    اعمل


    ستوب خالص